MARIA DINU trimite o sută de angajaţi ai CJ la un HOTEL de TREI STELE. 3000 de lei cazare si masă/per funcţionar public

Share pe Facebook Share pe Whatsapp Share pe Messenger Share pe email

      

     112 angajaţi ai Consiliului Judeţean Argeş vor fi trimişi în acest an la un hotel de trei stele, pentru a învăţa… meserie.  Decizia este aprobată de administratorul public al CJ Argeş, Maria Dinu, printr-un proiect în valoare de peste 4 miliarde de lei vechi, mai precis 430.080 lei, fără TVA. Consiliul Judeţean Argeş caută în această perioadă oferta cea mai bună care va asigura săli pentru perfecţionarea profesională a celor 112 angajaţi, camere single şi trei mese pe zi, în cadrul unui complex hotelier de trei stele.

Consiliul Judetean Arges va achita pentru un singur funcţionar public trimis la perfecţionare circa 3000 de lei, pentru cazare şi masă. Potrivit proiectului care a fost lansat la începutul acestei luni (4 mai), CJ aşteaptă şi alte facilităţi oferite salariaţilor: bonuri valorice, tricouri, genţi, şepci, dar şi… excursii. La finalul perfecţionării, cei 112 angajaţi vor primi diplome în domenii precum: comunicare şi transparenţă decizională, dezvoltare personală, management sau afaceri europene. Proiectul a fost publicat pe site-ul CJ Arges.

Write A Comment