Producătorul caşcavalului Brădet a fost amendat cu suma de 20.000 de lei, pe considerente pe care diverşi antreprenori le consideră deplasate. Potrivit unor surse avizate, motivul sancţiunii este legat de felul în care SC Brădet SRL a ales să eticheteze caşcavalul, fără să ofere amănunte legate de cine şi unde afumă caşcavalul sau cine şi unde este produs la munte.

După cum se observă din imagine (chiar despre acest produs este vorba), pe ambalaj sunt trecute informaţiile “Afumat cu lemn de esenţă specială” şi “Produs la Munte”, date despre care inspectorii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului ar fi spus că induc oamenii în eroare.

Întrebarea ridicată de aceştia a fost legată în principal de „Ce anume este produs la munte?” Laptele din care este făcut caşcavalul sau caşcavalul? Şi că o clarificare a acestui aspect este foarte importantă pentru consumatori.

Pentru această confuzie, SC Brădet SRL nu doar că a fost sancţionată, dar i s-a emis şi o decizie de încetare a practicilor comerciale incorecte. Proprietarul produselor lactate Brădet, Marius Badea, a contestat atât amenda, cât şi decizia dată de ANPC. Potrivit surselor, Marius Badea ar fi invocat faptul că produsul respectiv este comercializat de mai mulţi ani pe piaţă, nefiind unul nou, dar şi că schimbarea etichetei, ambalajelor, ar costa enorm în această perioadă.

Printr-o decizie recentă a Tribunalului Argeş, Marius Badea a reuşit să obţină totuşi suspendarea deciziei de a scoate caşcavalul afumat de pe piaţă cu actualul ambalaj, până ce justiţia va emite o hotărâre definitivă în procesul în care Brădet cere anularea sancţiunii de 20.000 de lei.

În foto- Marius Badea, patronul BRĂDET

sursă foto- universulargeşean.ro

Write A Comment